wtorek, 25 grudnia 2012

Ocenianie LPS

Hejka! Na wielu blogach o LPS zauważyłam, że są posty z oceną figurek Littlest Pet Shop. Na czym to polega? Chodzi o to że dajesz kilka obrazków z dajmy np 10 LPS i oceniasz ich wygląd w skali  0-10. :) Więc postanowiłam też to zrobić. ^.^ Dziś ocenię 5 moich ulubionych rodzai LPS. Oczywiście nie wszystkie  np spaniele, tylko tyle ile uda mi się znaleźć z każdego. :)
 Ocena w skali: 9/10 Ocena słowna: Bardzo mi się podoba, możliwe, że będę go mieć ale nie jestem pewna, chodź bardzo bym chciała. ^^
  Ocena w skali: 10/10 Ocena słowna: Jest super! Podoba mi się kolorystyka i gwiazdki w oczach. *.* Osobiście go mam.
  Ocena w skali: 10/10 Ocena słowna: Bardzo mi się podoba kolorystyka i oczy wspaniale wszystko do siebie pasuje. ^.^
  Ocena w skali: 9/10 Ocena słowna: Super! Kolorek mi się podoba, ale oczy tak sobie.
  Ocena w skali: 0/10 Ocena słowna: FUUUU ?! Co to jest? Oczy za przeproszeniem do dupy! Kolorystyka marna, taka zwykła. A przy tym języku i reszcie nos wygląda jakby był strasznie wielki. :/
 Ocena w skali: 9/10 Ocena słowna: Bardzo mi się podoba, kolorystyka jest git, zwłaszcza te plamki na pyszczku bo wyglądają jak piegi. ^^ Ale mała wada oczy wyglądają jakby miał zeza. :/ 
  Ocena w skali: 9/10 Ocena słowna: Bardzo ładny, ale średnio dobrana kolorystyka. :)
A teraz czas na collie!!!
  Ocena w skali: 6/10 Ocena słowna: Kolorystyka mi się osobiście nie zbyt podoba, bo rudy z białym i jasne oczy nie idą w parze. :/
  Ocena w skali: 0/10 Ocena słowna: FUU?! Co to jest? Te oczy są tak wielkie i w takim kształcie, że masakra. Otwarty pysk a ta kolorystyka badziewna! Nie wiem z czego ten collie cieszy japę i patrzy się w niebo. ;/
  Ocena w skali: 10/10 Ocena słowna: Super! Taki zwykły, dobry pomysł. :)
 Ocena w skali: 9/10 Ocena słowna: Bardzo mi się podoba. ^^
 Ocena w skali: 4/10 Ocena słowna: Kolorystyka .. do dupy! Taki jasny żółć z jasnym brązem niee to mi nie pasuję. :/ 
 Ocena w skali: 0/10 Ocena słowna: FU?! What is this? Jakaś różowa głowa z jednym okiem niebieskim a drugim żółto-pomarańczowym? A reszta białe. W ogóle mi się nie podoba. :/
 Ocena w skali: 10/10
  Ocena w skali: 1/10
 Ocena w skali: 5/10
 Ocena słowna do 3 ostatnich: A więc tak... 1 obrazek przedstawia super pomysł z łapką do góry, a 2 pozostałe przedstawiają tylko podróbę tego pomysłu. 1 collie naprawdę mi się podoba jest sweet i super! ^^ 2 już nie, zgapili łapę i dodali jakiś rozdziabany (otwarty strasznie szeroko) pysk, oczy trochę jakby zez i oczywiście patrzy się w niebo, chyba próbuję znaleźć boga. :/ Co do 3 collie to jest to po postu zwykły collie, tylko ze zgapioną kolorystyką od pierwszego. :/

A teraz jamniki!!!
Nie wiem czy ktoś zauważył, ale z jamników są 2 rodzaje. Oto kilka z 1 rodzaju:
Tutaj nie ma oceny w skali gdyż ja nie lubię tego typu jamników, tylko 1 mi się podoba.
 Ocena słowna:Kolorystyka za jasna, nie klei się. :/
 Ocena słowna:Różowy? Ble?! I znów te oczy, jakby naklejane i szukające Boga. :/
 Ocena słowna: Oto jedyny jamnik z tego rodzaju, który mi się nawet podoba. :)
A teraz 2 rodzaj:
 Ocena w skali: 10/10 Ocena słowna: Sweet!!! *.* Marzę o niej !!! Jest super! Wszystko idealne! 

  Ocena w skali: 10/10 Ocena słowna: Jest sweet. ^^ Podobają mi się czarne łapki i kropki na uszach, oraz oczy bo przypomina mi gotkę. :)
  Ocena w skali: 8/10 Ocena słowna: Fajny podoba mi się, ale trochę za zwykły. :)
 Ocena w skali: 10/10 Ocena słowna: Sweet!! <3 Kocham ją, zwłaszcza za te serca!!!
Hmmm... muszę kończyć :( resztę dokończę jutro.
PaPa! ;*
 

9 komentarzy:

  1. Ja mam spaniela ale go tu nie ma!
    Zapraszam do mnie:http://blandpet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale sie nieznasz na lps lps musi byc ladny ale dla ciebie nikt nie dtwotzy takiego lps zeby ci sie podobal bo nic
    ci sie nie podoba dla ciebie sa naklejane oczy i zla kolirystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale sie nieznasz na lps lps musi byc ladny ale dla ciebie nikt nie dtwotzy takiego lps zeby ci sie podobal bo nic
    ci sie nie podoba dla ciebie sa naklejane oczy i zla kolirystyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale sie nieznasz na lps lps musi byc ladny ale dla ciebie nikt nie dtwotzy takiego lps zeby ci sie podobal bo nic
    ci sie nie podoba dla ciebie sa naklejane oczy i zla kolirystyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale sie nieznasz na lps lps musi byc ladny ale dla ciebie nikt nie dtwotzy takiego lps zeby ci sie podobal bo nic
    ci sie nie podoba dla ciebie sa naklejane oczy i zla kolirystyka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale sie nieznasz na lps lps musi byc ladny ale dla ciebie nikt nie dtwotzy takiego lps zeby ci sie podobal bo nic
    ci sie nie podoba dla ciebie sa naklejane oczy i zla kolirystyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zgadzam się, serio o wiele za bardzo po nich pocisnęła :// Powinna traktować takie ,,ocenianie'' z dystansem, jako że są to tylko zabawki dla dzieci (Nie byle jakie wprawdzie, ale jednak), anie traktować je jako domniemane dzieła sztuki, które powinny mieć idealny, nieskazitelny design i turbo realistyczne przepiękne wykonanie -,- takie to mogą mieć customy, a nie malowane fabrycznie figurki. Wiadomo, niektóre są ładniejsze, niektóre brzydsze, a O gUsTaCh SiĘ nIe DySkUtUjE, ale po prostu ocena, a już szczególnie zabawek dla dzieci tak NIE POWINNA wyglądać. Natomiast jechać tak po nich, to dopiero wtedy, kiedy figurka jest NA PRAWDĘ brzydka, ma wstrętnie dobrane kolory jak jaskrawoczerwony z niebieskim na kocie, jak większość G3 :( Nie wspominając, że powinna tą cała ,,zabawę'' (bo co innego niż zabawę? XD), traktować o wiele lżej?? Autorka tego posta to po prostu piesek francuski, dla którego głupi kawałek zabawkowego plastiku musi być arcycudny...

      Usuń
  7. wkurwiajonca piosenka w lato

    OdpowiedzUsuń