poniedziałek, 10 grudnia 2012

Święta idą... ^^ Spuźnione mikołajki ;p

Hej! Chciałabym zapytać co dostaliście na mikołajki? Ja dostałam budzik z radiem, które mnie rano budzi. ;p Oraz sama sobie kupiłam 2 LPS: kotka nr. 1024
 i jamniczka nr. 556. ^.^ Ten jamniczek to moje marzenie! I dziś w końcu go dostanę! :D
A wy? Co takiego dostaliście? Pochwalcie się w komentarzach. :)
Hmmm.... Już nie długo święta... szykujcie się na:

  • 12 wigilijnych potraw ;p 
  • Kevina lub Harry'ego Potter'a ^^
  • wkurzających kuzynów :( 
  • PREZENTYYY!!!! :D 
  • wspaniale wystrojoną choinkę <3 
  • spotkanie z rodziną
  • kolędy <3
Heh, najbardziej kocham w świętach to, że jest wspaniała choinka, prezenty, śpiewanie kolęd, Kevin lub Harry, ^^ czego najbardziej nienawidzę w świętach? Kuzyniiii... -.-
Hmmm... Muszę się zbierać do szkoły. :( A teraz obrazki dla Was:
 Spis kolęd:
PaPa! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz