sobota, 8 grudnia 2012

Powitanie! ^^

Hejka! Oto mój pierwszy post na tym blogu, opowiem krótko o sobie, a także o czym będę Wam pisać na tym blogu. :)
 O mnie: 
  • Zbieram figurki Littlest Pet Shop, jest to moje hobby, ale nie jedyne...
  • Moje Hobby: rysowanie, zbieranie i nakręcanie filmów na you tube z figurkami Littlest Pet Shop, pisanie i wymyślanie własnych książek. 
  • Nazywam się Natalia, ale mówcie mi Ameria. ^^
  • Mam około 70 figurek LPS. 
  • Lubię: grać na kompie, modę, taniec, kosmetyki. 
Nie wiem co jeszcze mogę powiedzieć. ;p Jeśli chcecie wiedzieć coś więcej piszcie w komentarzach. :)
Co będzie pokazywane i pisane na tym blogu:
  • mini konkursy
  • galeria zdjęć moich LPS
  • moje książki
  • opisane moje filmy z LPS
  •   FAQ
  • I wiele więcej...
Zapraszam do czytania i komentowania. :) PaPa! ;* 

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz