poniedziałek, 17 grudnia 2012

Odliczanie... nieudane?

Hej! Niestety muszę Wam powiedzieć, że "Świąteczne Odliczanie" na YouTube nie wypaliło, gdyż nie ma mnie za bardzo na YouTube, bo muszę się uczyć. Mam kilka zagrożeń i mało czasu na ich poprawę. :( Nie ma mnie na YouTube a jak już jestem to na chwilę w sprawię konkursu. Posłuchajcie!!! Mamy 17.12, konkurs jest do 19.12 czyli macie jeszcze 2 dni. :/ A ja dotychczas dostałam tylko 1 pracę. :/ Jeśli wciąż tak zostanie to niestety konkurs odwołam! Nikt nie będzie miał nagród. :/ Macie 2 dni!! Czekam na prace! Mianowicie zgłosiło się 7 osób a tylko jedna oddała mi pracę. :/ Ja czekam ... 2 dni... pamiętajcie! :/
Jak już mówiłam odliczania nie będzie, powód już podałam, ale nie martwcie się będzie coś innego. Znajdę chwilę czasu aby nakręcić dla Was 4 teledyski oraz "Świąteczne Przygotowania LPS" ^.^ które nakręcę w Sobotę a dodam najprawdopodobniej w Niedziele, lub Wigilię. ^^ Mogę Wam powiedzieć do jakich piosenek będą teledyski. Teledyski specjalnie na święta:

  • Ania Szarmach - Coraz bliżej święta
  • Wham - Last Christmas
  •  DeSu - Kto wie
^^ Mam nadzieję, że moje pomysły na te teledyski Wam się spodobają. :) A co do czwartego teledysku to nie jest on taki świąteczny lecz zrobię go dopiero na 20 widzów na YouTube. :) Chyba, że zmienię zdanie bo bardzo chcę zrobić ten teledysk, gdyż piosenka do której on będzie straaaaaasznie mnie wciągnęła. <3 <3 <3
To chyba tyle informacji na dziś. ;* PaPa! ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz