piątek, 14 grudnia 2012

10 dni ... odliczamy!!! ;D

Hejka! Za 10 dni święta! ^.^ A dopiero co były wakacje! ;) Wracając do tematu to od jutra na moim kanale pojawi się film ze świątecznym odliczaniem! ^^ Zapraszam Was więc do oglądania, komentowania oraz oceniania i odliczania. :) Wigilia... a u Was w klasie też będzie? Pochwalcie się w komentarzach, możecie to zrobić nawet nie mając konta na blogspot.com wystarczy napisać komentarz jako anonimowy, tylko jeśli można to podpisujcie się. :) U mnie w klasie na wigilii będzie barszcz z uszkami, ciasta, ciastka, czekolady i inne słodkości. ;p A u Was? Co będzie? Pochwalcie się! ^^ Czekam!
Zmieniając temat... dziękuję za 207 wyświetleń moich filmów ^.^ nie jest to mój rekord, ale bardzo mnie cieszy nawet te 14 subskrybcji ^.^ może to i mało, ale zawsze coś. Na 20 sub. zrobię albo teledysk, albo konkurs, albo jeszcze coś innego, lepszego. ^^ Tylko musi być 20 sub. ;)
Jutro postaram się zrobić live więc zapraszam, zacznę w przedziale o godzinie 17:30 - 18:00. Mam nadzieję, że będzie więcej widzów niż około 4 jak ostatnio. :) Wiem... live miał być dziś, ale nie miałam jak i kiedy go zrobić, przepraszam, ale jutro będę na Was czekać. ^^
Pozdrawiam wszystkich moich czytelników, widzów i oglądaczy oraz życzę im Wesołych Świąt i Wspaniałego Sylwka! ;* <3 Powodzenia!
Mikołaja bogatego, śniegu bielutkiego, choinki pachnącej, i gwiazdki błyszczącej. Minimum stresu, maksimum miłości i tyle radości ile karp ma ości! WESOŁYCH ŚWIĄT ŻYCZY WAM AMILPSTV!!! ;D 


Dużo zdrowia-to banalne, dużo śniegu - to normalne, dużo kasy nie wiem skąd, Życzę Wam Wesołych Świąt. Dużo zdrowia i radości w sercach Waszych niech zagości. I i prezenty i śnieg biały, by te święta urok miały. Smacznych wzruszeń przy choince i odjazdowego Sylwestra życzy AmiLPStv. <3 

Idzie biedny mikołajek nie ma nawet paczki fajek. Jest wkurwi*ny jak cholera, zgubił sanki, renifer. Buty mu się rozjebały, chodź charował przez rok cały. Dawno zgubił już prezenty, prze ciesz to mikołaj święty. Ciągle chodzi najebany, kapcie mu się rozjebały, futro przechlał i skarpetki. On na dworcu się pałęta, a tu nagle przyszły święta. Nikt już w mikołaja nie wieży, bo w pedałów się nie wieży. Niech wypierdala już na biegun, ruchać renifera z śniegu. Chodź mikołaj chujem jest ja wysyłam Wam ten sms. Żeby spełniły się wasze marzenia, kocham Was jak przyjaciela. Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku życzy AmiLPStv!!! ;* 
Przepraszam za przekleństwa, ale ten tekst jest tak polewny, że musiałam go napisać. xD 
Dobranoc! A u niektórych po prostu PaPa! *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz