piątek, 21 grudnia 2012

Koniec Świata 2012 !!!

Hejka! Z dnia 20.12 na 21.12 o godz. 00:00 lub 00:30, miał odbyć się koniec świata. :) A wy ? Jak go przeżyliście? Ja oglądając na komórce wszystkie odcinki słynnego serialu LPS "Szkoła Diabła z Krwawej Ręki" skrót: SDZKR, autorka: SagiraLPStv. Niestety mam tylko odcinki z jej starszego kanału (SagiraLPStv) ale nie mam tych pierwszych z jej pierwszego kanału (981111karola). Było super. ^.^ Co jeszcze robiłam? Wymyślałam scenariusz do nowego filmu. Będzie się nazywał: "Godzina Śmierci". Tak wiem tak samo nazywał się stary film Sagiry, ale to będzie coś innego, zapewniam Was, może trochę podobne, ale ociupinkę. ;)
Właśnie wróciłam z wigilii klasowej i było tak zaaaaajebiaszczo, że masakra, najlepiej zrobiło się na koniec, bo taki jeden chłopak, którego żadna dziewczyna nie lubi (bo wszystkich wkur*wia) poszedł do domu wcześniej niż reszta,  niestety musieliśmy już kończyć i się zbierać. :( Ale dzień był naprawdę suuuper. <3 A wy mieliście wigilię klasową ? Jeśli tak to powiedzcie w komentarzu jaka była? :)
Na dziś tyle  PaPatki! ;* ♥

1 komentarz:

  1. Ja mialam Wigilię była super :3
    wejdziesz? :) kolekcja-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń